Kisközösségi együttműködés a köznevelésben Kiskunfélegyházán

Projektazonosító: EFOP-3.3.2-16-2016-00036
Támogatás mértéke: 25 millió forint Európai Uniós támogatás
Megvalósítás vége: 2019. 09. 30.

Célok:

Elsődleges célunk, hogy támogassuk a bevont nevelési-oktatási intézmények tanulóinak és az óvodás gyermekek óvodai foglalkozáson kívüli kompetenciafejlesztését, ismeret és tudásgyarapítását, az olyan nem formális és informális tanulási alkalmakkal, amiket kulturális intézményünk az elmúlt években kipróbált, fejlesztett, és a projektben megvalósít.

Az általunk tervezett és megvalósításra váró, a formális oktatást támogató és kiegészítő kulturális nevelés jelentős szerepet játszik a gyermekek személyiségfejlődésében és képességeik kibontakoztatásában, innovatív gondolkodásmódjuk kialakításában.

A programok nagy része vegyes csoportokban zajlik: az átlagnak megfelelő képességű, normál körülmények között élő gyerekek és a hátrányos helyzetű diákok közösen vesznek részt, azért hogy a területi egyenlőtlenségek és a szociokulturális hátrányok csökkentése elérhető legyen.

Az intézményünk által nyújtott kulturális, közművelődési, oktatási, és ifjúsági programkínálat bővítése, az alapellátás fejlesztése az együttműködő nevelési-oktatási intézmények igényei szerint. Szervezetünk humán erőforrása is erősödik.

Magyarország Kormánya a 1603/2014. (XI. 4.) Korm. határozattal fogadta el Az egész életen át tartó tanulás szakpolitikájának keretstratégiáját.

A programban aktívan résztvevő, együttműködő intézmények:

  • Kiskunhalasi SZC Kiskunfélegyházi Kossuth Lajos Szakképző Iskolája és Kollégiuma, Kiskunfélegyháza
  • Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakképző Iskola és Kollégium, Kiskunfélegyháza
  • József Attila Általános Iskola és Kiskunfélegyháza
  • Kiskunfélegyházi József Attila Általános Iskola Platán Utcai Tagintézménye, Kiskunfélegyháza
  • Gárdonyi Géza Általános Iskola Pálmonostora
  • Kiskunfélegyházi Napköziotthonos Óvoda Százszorszép Tagintézménye, Kiskunfélegyháza

Kapcsolódó galériák

Kapcsolódó újságcikkek